Οι Βιβλιοθήκες του Δήμου Καλαμαριάς σας προσκαλούν στο 2ο Πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας «ΒΙΒΛΙΟΣΚΩΛΗΚΕΣ» που διοργανώνεται για όλα τα Γυμνάσια του Δήμου Καλαμαριάς.

Στόχος

Στόχος του εγχειρήματος είναι η προώθηση και η καλλιέργεια της αναγνωστικής σχέσης των παιδιών με τα βιβλία. Πρωταρχική επιδίωξη αποτελεί η ίδια η απόλαυση της ανάγνωσης μέσα από τα επιλεγμένα βιβλία που  προτείνονται στα παιδιά καθώς και ο εμπλουτισμός τους με ποικίλες γνώσεις, η τροφοδότηση της φαντασία τους και η καλλιέργεια της κριτικής τους σκέψης και της αισθητικής τους αντίληψης. Ακόμη τα παιδιά αποκτούν την εμπειρία συμμετοχής σε μια πολιτιστική δραστηριότητα ευρείας κλίμακας.

Για πρώτη φορά ένα πρόγραμμα φιλαναγνωσίας, που πραγματοποιείται σε σχολικό περιβάλλον, δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να δημιουργήσουν, ηλεκτρονικά, λίστες με τις αναγνώσεις τους, τα σχόλια και τις εντυπώσεις τους, μέσα από μια διαδικτυακή εφαρμογή.

Η συγκεκριμένη εφαρμογή έχει σχεδιαστεί από τον ΟΣΔΕΛ (Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Έργων του Λόγου), στο πλαίσιο του πολιτιστικού και κοινωνικού έργου του, και είναι ευγενική χορηγία προς τις Βιβλιοθήκες του Δήμου Καλαμαριάς. Υποστηρίζεται από τη βάση βιβλιογραφικών δεδομένων οσδέλnet.

Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα ατομικής συμμετοχής όσων παιδιών το επιθυμούν. Σε αυτήν την παρέα ανάγνωσης δεν θα υπάρχει γεωγραφικός περιορισμός αλλά θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν παιδιά από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Διαβάστε τους όρους συμμετοχής και τον κατάλογο με τα προτεινόμενα βιβλία παρακάτω:

ΒΙΒΛΙΟΣΚΩΛΗΚΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΑ 2023 – Όροι συμμετοχής

ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΒΙΒΛΙΩΝ –  ΒΙΒΛΙΟΣΚΩΛΗΚΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

Εντοπίστε τα βιβλία στον ηλεκτρονικό κατάλογο της βιβλιοθήκης και κάντε τις κρατήσεις των βιβλίων:

https://library.kalamaria.gr/cgi-bin/koha/opac-shelves.pl?op=view&shelfnumber=3143&sortfield=title

Δήλωση συμμετοχής για σχολεία στο:

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ 

Δήλωση για ανεξάρτητη συμμετοχή στο:

ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΓΓΡΑΦΗ(ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ)

Δηλώση ανάγνωσης:

ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ(Βιβλιοσκώληκες)

Οδηγίες με εικόνες για εφαρμογή” ΒΙΒΛΙΟΣΚΩΛΗΚΕΣ”

 

 

 

 

 

Comments are closed.